Pazarlama; değer yaratarak ve karşılığında değer elde ederek uzun vadeli müşteri ilişkileri oluşturma sürecidir.

Günümüzde mal ve hizmet, yer, kişi, fikir, deneyim, spor, eğlence, sağlık, eğitim, siyaset gibi birçok alanda, pazarlama teori ve uygulamalarını bilen ve profesyonelce uygulayabilen pazarlama uzmanlarına ihtiyaç duyulmaktadır.

Bu programın temel amacı; sektör koşullarında müşteri değeri yaratabilmek ve maksimum müşteri memnuniyeti sağlayabilmek için, satış ve pazarlamadaki yeni gelişme ve kavramları tanıyan, satış stratejileri konusunda gerekli bilgi ve becerilere sahip insan kaynağını yetiştirmektir.

Akademik Takvim

AKADEMİK

TAKVİM

Eğitim Kadrosu

EĞİTİM

KADROSU

Galeri