2025-2026 eğitim-öğretim yılına başlayan 1. sınıf öğrencilerimiz için Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü tarafından bir tanışma toplantısı düzenlendi. Gerçekleştirilen etkinliğimizde, öğrenciler hem bölüm akademik kadrosuyla hem de birbirleriyle tanışma fırsatı bulmuştur. Toplantıda bölümün eğitim sistemi, ders içerikleri, uygulamalı eğitim olanakları, staj süreçleri ve kariyer olanakları hakkında bilgilendirme yapılmıştır. Öğrencilerin soruları yanıtlanmış, deneyim paylaşımında bulunulmuş ve üniversite hayatına dair samimi bir ortamda sohbet edilmiştir. Aynı zamanda bölüm kültürünün aktarılması ve sosyal bağların güçlendirilmesi açısından da verimli bir etkinlik olmuştur. Yeni eğitim öğretim yılında tüm öğrencilerimize başarılar diliyor, lisans eğitimine adım attıkları bu süreçte daima yanlarında olduğumuzu belirtmek istiyoruz.

