Ankara Medipol Üniversitesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü öğrencilerimiz tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen “Güz Dönemi Gastronomi Büfesi” etkinliği, yoğun katılım ve büyük ilgiyle gerçekleştirilmiştir. Etkinlik kapsamında öğrencilerimiz, “Soğuk Mutfak”, “Tatlı, Pasta ve Fırıncılık Ürünleri” ile “Çikolata Yapım Teknikleri” uygulamalı dersleri kapsamında hazırladıkları özgün ve yaratıcı ürünleri katılımcıların beğenisine sunmuşlardır.
Büfede, soğuk mutfak dersi kapsamında hazırlanan; geleneksel ve modern tekniklerin bir arada kullanıldığı fermente deniz mahsulleri, süt ve şarküteri ürünlerinin yanı sıra modern pastacılık ürünleri, el yapımı çikolatalar ve özgün tatlı çeşitlerinden oluşan farklı lezzetler ve özenli sunumlar yer almıştır. Etkinlik süresince öğrencilerimiz, ürünlerin üretiminden sunumuna kadar tüm aşamalarda aktif olarak görev almışlardır.
Etkinliğimize katılarak bizleri onurlandıran; Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi öğretim üyelerinden Prof. Dr. Fügen DURLU ÖZKAYA, Prof. Dr. Menekşe CÖMERT, Prof. Dr. Mustafa AKSOY, Prof. Dr. Semra AKAR ŞAHİNGÖZ, Doç. Dr. Sami Sonat ÖZDEMİR, Dr. Öğr. Üyesi Batuhan ÖZTÜRK, Öğr. Gör. Umut ACICI ile Başkent Üniversitesi öğretim üyelerinden Dr. Öğr. Üyesi Nurten BEYTER, Öğr. Gör. Hakan ÖZLER ve Öğr. Gör. Tayfun IŞIK başta olmak üzere tüm akademisyenlerimize ve üniversitemiz mensubu değerli misafirlerimize teşekkür ederiz.
Etkinliğin hazırlanması ve yürütülmesinde akademik katkı ve rehberlikleriyle sürece değer katan Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü öğretim elemanlarımıza teşekkür eder; yaratıcılıkları ve özverili çalışmalarıyla organizasyona katkı sunan tüm öğrencilerimizi tebrik ederiz.









