Tıp Fakültesi İsteğe Bağlı Bütünleme Sınav Duyurusu

AnasayfaAkademik DuyurularTıp Fakültesi İsteğe Bağlı Bütünleme Sınav Duyurusu

2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi için not yükseltmek amacıyla isteğe Bağlı Bütünleme Sınav başvuruları 30-31 Ocak 2025 tarihleri arasında Fakülte sekreterliğine elden teslim edilerek yapılacaktır. Bu tarihten sonra başvuru kabul edilmeyecektir.

Uyarı: Notunu yükseltmek amacıyla Bütünleme Sınavına girmek isteyen öğrencilerimiz için Yönetmelik gereği en yüksek aldığı sınav notu değil, en son aldıkları sınav notu geçerlidir. İsteğe bağlı not yükseltme dilekçenizi Fakülte sekreterliğinize teslim edebilirsiniz. İsteğe bağlı not yükseltme dilekçenizi sadece Türk Dili, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi, İngilizce, Akademik İletişim Becerileri ve Sosyal Seçmeli dersler için verebilirsiniz.

Not: İlgili Yönetmelik uyarınca not yükseltme amacıyla sınava girmek isteyen öğrenci sadece bir (1) dersten Bütünleme Sınavına girebilir.

İsteğe Bağlı Bütünleme Dilekçesi için tıklayınız.