Ulusal Sıfır Atık Yemek Yarışmasında Üniversitemizi Temsil Ettik

AnasayfaGüzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık FakültesiGastronomi ve Mutfak Sanatları EtkinlikUlusal Sıfır Atık Yemek Yarışmasında Üniversitemizi Temsil Ettik

“30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü” kapsamında Kayseri’de düzenlenen ‘’Mutfakta Dönüşüm Var – Ulusal Sıfır Atık Yemek Yarışması’nda’’ Ankara Medipol Üniversitesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü 4. sınıf öğrencilerimizden Utku OĞUZ, “Kırıntıdan Yeşeren Altın” adlı yemeği ile üniversitemizi başarıyla temsil etmiştir. Sıfır atık bilincini mutfak sanatlarıyla buluşturan bu anlamlı organizasyonda yer alan öğrencimizi tebrik ediyor, sürdürülebilir gastronomi alanındaki çalışmalarında başarılarının devamını diliyoruz.